Sofiaslillafamilj

Lördagen den 13/4!

Kategori:

Förra helgen började Tommy prata om att han skulle vilja ha barnvakt till Max till denna helgen som var, så att vi kunde storstäda ordentligt, rensa & allt vad man nu kan tänka sig! Jag trodde att det var ett skyll för på lördagen firade vi 7 år, så jag trodde ju att det var df han ville ha barnvakt för att vi skulle få lite egentid... Detta var första gången Max var borta utan oss SÅ länge! :) Men så var icke fallet, han hade glömt att vi hade vår årsdag då visade det sig på morgonen :( Men vi hade mysigt ändå, vi lämnade Max hos farmor & farfar vid 9 sen åkte vi hem, vi städa kök & vardagsrum sen passade vi faktiskt på att bara slappa, prata utan att man måste ha koll på en huligan hela tiden :) Det var supermysigt trots allt, nästan så att man fick lite mersmak för barnvakt :P Klockan 13 ville jag bara åka & hämta plutten, hade sån abstinens!! Men vi städade färdigt först & kl 14 hade jag min lilla älskling i min famn igen ❤❤

Mina killar är dem bästa :)) ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: