Sofiaslillafamilj

Friday, im in love!

Kategori:

Oj, sorry för dålig uppdatering! Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Men jag har varit fullt upptagen med min lilla familj & fint väder, Tommy var ledig i måndags & tisdags :) Underbart när vi är hemma tillsammans allihopa, därför jag älskar våra helger nu för tiden :D Men iaf! Vi hade kalas för Max i lördags, vi var på en förskola i Måndags & tittade - verkar superbra så nu har vi ställt oss i kö där :), I Tisdags fyllde Max 1 år så då åkte vi en sväng till Skånes Djurpark, men det var kallt så vi stannade inte så länge. Max tyckte sälarna var mest spännande så en säl fick ju självklart följa med hem :) klart att min son är bortskämd❤på kvällen kom farmor, farfar & pappas mormor & morfar ut & fikade :) I onsdags var det jättefint väder ute hela dagen, på fm har vi med en kompis på lekplatsen, vid lunch kom en kompis som jag inte träffat på såå länge - kul :) & på efm var vi ute, älskar våren! Igår tog Max sprutor på fm & sen tog vi det bara lugnt resten av dagen, åkte & handlade när pappa kom hem.
Det har varit STORM här i 2 dagar nu, synd! Så idag ska vi åka till Centan, ska köpa en familjekalender & så var det 25% på Name it så vi får se om jag kommer hem med ngt litet :) :)

Nu ska jag pussa lite på min sovande son <3 MYS!
Hoppas ni får en härlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: