Sofiaslillafamilj

Vad ska vi hitta på idag? :)

Kategori:

Vi håller på att tvätta för fullt här hemma! Det är väl konstigt, man tvättar mängder innan man reser bort så att allt är rent & man tvättar minst lika mkt när man kommer hem ;) hehe.. Tradigt!

Men iaf mellan tvättmaskinerna ska vi ta en runda till Csyd, jag fick pengar & presentkort när jag fyllde år, så jag ska faktiskt unna mig själv lite nytt :)

Jag fick ett fint halsband av Tommys föräldrar när jag fyllde - ser ut ungefär son en lite större svart pärla :) ett sånt halsband som man alltid kan ha på sig, men så har jag sagt enda sen Max föddes att jag vill ha ett halsband med hans namn på, så jag ska in på ngn Guldsmedsaffär & kolla om dem har ngn berlock som man kan gravera in Max namn på & sätta på detta halsbandet jag fick i present :) Jag tror att det kan bli bra! Håller tummarna!

I efm ska vi njuta av det härliga vårvädret & hoppas på att våren är här för att stanna nu :)) ha en skön tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: