Sofiaslillafamilj

Tisdagen den 2.a April!

Kategori:

Sry, blev att jag återkom en dag försent! Hoppas ni haft en härlig Påsk :) Det har vi, såå sjukt härligt att åka upp till mina föräldrar - måste göras oftare! :) <3
Man slappnar av där & jag njuter verkligen av sällskapet, men så är det väl när man inte träffas så ofta!
Vi hade lite kalas för mig i lördags & jag fick en klocka, halsband, ljusstake, Riceskålar, presentkort & pengar. :)

Igår på min födelsedag åkte vi hem vid 8.30 från mamma & pappa O kom hem vid 12.40, resan gick jättebra :) Resten av dagen njöt jag av mina fina killar & det fina vädret :)) Vi premiärgrillade för första gången i år osså, sååå gott!
En härlig födelsedag helt enkelt, present från Tommy & Max får jag i sommar :) En ny cykel ska jag få då <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: