Sofiaslillafamilj

Shopping!

Kategori:

Jag har shoppat en hel del nu i några dagar, Lindex har haft " Ta 3 betala för 2" på hela barnsortimendet :) Så för nån dag sen kom jag hem med 4 par mjukisbyxor & 2 tröjor, dock i större stl. Så dem ska han ha på förskolan sen :) Få passa på när det är billigt! Sen hade jag en kupong på 30 % så då köpte jag en Onepiece till honom :)

Igår innan jag skulle till frissan hade jag fått lov att köpa Regnkläder & stövlar åt Max, vissa dagar är det så himla skitigt ute & då är det perfekt att dra på Regnbyxor över overallen! Så det blev ett grönt set från Stadium Outlet, sen blev det ett par svarta stövlar från Stadium. Sen var jag inne en snabb sväng på Lindex igen & där köpte jag ett bar mörkblå Regnbyxor till en regnjacka han redan har hemma, som jag har tänkt att han ska ha på förskolan :) ett par galonvantar & en tröja i den stl han har nu :) Sen på Cubus var det rea, så där kom jag ut med 2 tröjor till honom, osså som han kan ha nu :) sen gick jag in till Esprit for Men & där hittade jag en snygg T-shirt till Tommy på rea! SHOPOHOLIC!! JAG VET! HAR SÅÅ ONT I MAGEN AV ALLA MINA KÖP, men ändå så är jag nöjd med allt! Men som Tommy sa när jag kom hem. - Visst det är ju saker han behöver, men hade han behövt dem just nu?!!

Nu har man panik över räkningar & så!!
ATT JAG ALDRIG LÄR MIG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: