Sofiaslillafamilj

Första dagen på "nya" jobbet!

Kategori: Allmänt

Eller nya & nya, ny avdelning iaf och nya arbetskamrater. Men det känns jättebra iaf =)

Flisan ( Som jag jobbar på) & Smycket tillhör samma enhet, & imorse när jag kom till jobb 
möttes jag av Bea som jobbar då jobbar på Smycket. När hon fick se att det var jag som kom så bara kastade hon sig på mig och gav mig världens kram =) Det var såå sött! Det hon sa var ännu sötare. " Jag hoppades att det skulle vara du" hahaha.. Jag är inte självisk bara stolt =)  Jag komr att trivas såå bra. Maggan, jag + ngn mer & Anna, Bea och Karin komr att bli en jättebra enhet *WIIEE* Jag är sååå glad! =)
 


Tommy och jag har varit såå duktiga idag. bestämt en massa saker om hur det ska gå till här hemma ang. maten. 
Nu i sommar har vi haft jättedåliga matvanor USCH,FYY & BLÄÄÄ! De ska det bli ändring på nu. Så den som slutar tidigast ska laga mat och den som inte lagat maten diskar. Smidigt! Sen har vi gjort upp en matlista för varje dag nu i 2 veckor =)  visst kanske blir lite dyrare när man handlar men man komr ju tjäna på att storhandla ;) Så allt blir bra, vi går förhoppningsvis ner i vikt ;) och så komr det bli bättre ekonomiskt :D


Sen gick vi upp till bygget och tittade hur långt de kommit med huset =) tog lite bilder, det blir nog bra! Än så länge är det bara vårat hur som kommit upp, ska bli häftigt att se hur det komr bli när det är lite fler uppe.


Imorgon öppnar jag, börjar kl 06.00, phu* hur ska det gå? haha, neejdå. Det ska nog gå bra!
Slutar kl 13.30, sen ska jag hem & ta det lugnt ett tag, sen ska jag möta upp älskling i Lund.
Ska köpa biljetter till Mjölby nästa helg. =) Ska in på bokhandeln & köpa en ny almenacka &
 ett litet fotoalbum osså =P så jag kan börja pyssla lite med bilderna på lägenheten!! ;)
NU SKA JAG LÄGGA MIG I SOFFAN & ÄTA VATTENMELON & MYSA MED ÄLSKLING!
ha en bra kväll! // Fia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: