Sofiaslillafamilj

Fredag = Helg!

Kategori: Allmänt

Den här helgen är efterlängtad kan jag säga =) Denna vecka har varit helt upp och ner. Jag har varit såå trött när jag har kommit hem, många sena dagar. Innan jag slutade på Ringen i Juni var jag jättetrött på kvällarna, & Tommy fick nästan göra allting här hemma. =( jag tycker synd om honom nu när jag tänker efter hur det var. USCH vilken pina, & så tjuriga jag på köpet! Haha.. Vilken tur att han stannat kvar! 

Men nu på semestern/arbetslösheten har jag varit mkt piggare, sovit längre på morgnarna o& varit uppe sent på kvällarna (låter som ett barn) hahahaha.. Men men anyway, så har faktiskt både älskling & jag somnat tidigt på kvällarna! Hoppas att det kan bli bättre nu i helgen =)

Ikväll ska älskling & jag bara ta det lugnt. Äta lite godis, som vi faktiskt inte gjort på hela veckan ÄRLIGT! =P *stolt*
Slappa framför en film lr tvn. Bara vi 2 helt enkelt. Underbart skönt ska det bli, & det behövs verkligen!
Jag saknar honom! Har ju inte träffats såå jättemkt denna vecka, vi har jobbat sen sovit! 


Ha en jättemysig fredags kväll, det ska iaf jag ha! 
Hej så länge// Sofia 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: