Sofiaslillafamilj

Hemma igen..

Kategori: Allmänt

I onsdags morse åkte vi iväg.. I Robins väldigt låga BMW, men det gick bra =)
Vi kom fram till hotellet (som var en båt) vid ca 10.20, men vi fick inte checka in förrän kl 12.00.
Så vi gav oss ut en runda på stan, ett shoppingcenter som hette Nordstan hamnade vi på.
Utåt sett såg det jättetråkigt ut, med inte så många affärer. Men ACK va fel vi hade!
Fanns hur mkt som helst, o vad folk det var då =P Medans Helena o jag gick o tittade satt
killarna o drack öl =P

Jag hittade ett par Jeans på BIKBOK för 199 kr + en jättefin stick aktig tröja på Cubus.

När vi kände oss klara gick vi mot hotellet igen, onda fötter hade vi nog allihopa.
VI bytte om, sen gick vi och käkade på Hard rock cafe, på hemvägen blev det ännu mer affärer =P
På hotellet tog vi det lugnt ett tag, spelade kort. De bestämde att vi skulle ut på stan igen, för att köra biljard, vilket ja aldrig gjort innan. Haha fyy fan vad dålig jag var ;P men men på slutet gick det bättre. Det var väldigt svårt.

På torsdagen bar det iväg till Liseberg, gick där från 11.30 - 20.30 ungefär. Stackars mina fötter. Vann inget annat än 2 gosedjur. Käkade pizza innan vi kom till hotellet. Spelade lite kort, sen duns i säng.

Igår åkte vi från hotellet vid halv 11, 1 timma senare och vi var i ULLARED =)
Jag shoppade detta:
Gardiner till nya lägenheten.
2  T-shirtar och ett par skitsnygga mjukisbyxor.
Fotinpackning.
Cd-skivor åt Tommy.
Svampar till diskborsten+ disktrasor.
3 flaskor drinkmix =)

Blev inte så jättemkt men jag är nöjd, vi var ju där för inte så länge sen med mina föräldrar =P

Vi var hemma vid 4, sen blev det en lugn hemmakväll. VÄLDIGT SKÖNT!
Idag ska vi till Höör marknad. Ska försöka hitta mig en väska =P

Näe, nu var det nog allt. Ha en bra Lördag nu!
Over & Out // Fia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: