Sofiaslillafamilj

Jag är såå glad =)

Kategori: Allmänt

ÅH, det händer såå mkt bra saker i mitt liv just nu =)
Jag är bara sååå lycklig!
 
I fredas innan jag åkte till Mjölby så var jag hem om ett tag.
Då hade vi fått brev från Skanska, nyckeln får vi den 26/11 kl 11.30.
Fatta vad härligt! Jag längtar!

I Mjölby hände det inte så jättemkt, tog det mest lugnt o träffa familjen.
Det var jättemysigt. pappa fyllde år, så vi firade honom i söndas. =)
Av mig o älskling fick han kalsonger + strumpor!

Innan jag skulle hem med tåget igår åkte mamma och jag upp till Store 4.
Av mormor fick jag en grön  Esprit t-shirt och en svart Svea kofta =) Thanks!
& av mamma fick jag en grå tunnare college tröja med knappar, osså i märket Svea.
Thihi, det är kul att åka till Mjölby :D näerrå, fy jag får faktiskt inte sååå mkt!

Idag hade jag koftan på jobb, o herregud vad svalt och skönt det är :D helt underbart!


Nu ska jag snart åka till Gårdstånga och möta upp min älskling, hoppa in i hans bil och åka vidare mot Eslöv.
Vi ska titta på lite möbler hade vi tänkt =) sen ÖB osså tror jag.
Efter det blire hem och käka fiskgratäng! Sen mys i soffan med nya Ikea katalogen =)

Ha en fortsatt trevlig dag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: