Sofiaslillafamilj

Lugn eftermiddag..

Kategori: Allmänt

Igår kväll, gick jag & la mig redan vid 22- tiden. Kände att jag inte kunde vara uppe så mkt längre, för jag skulle ju öppna idag alltså kl 06.00. Kul! Kl 05.15 ringde kl och både Tommy och jag rusade upp, för att göra oss iordning. Bilen gick mot Lödde 05.45. Mötte upp Eva och vi fixade allt med larmet! Skönt! Vi gick & tände överallt, sen satte vi oss och väntade på att några barn skulle dyka upp. Klockan var över 7 när första barnet kom... =P suttit där en timma o väntat, när vi kunde sovit lite längre.. Men men...

Jag slutade tidigt idag, ganska skönt faktiskt. Jag har fixat med lite saker här hemma. Ringt runt lite o så. Alltid skönt att få det gjort =) 
Snart ska jag åka in till Lund & kolla lite, Tommy ska möta upp mig där inne sen. 
Skönt att få gå & lulla därinne lite själv faktiskt. =) 

Imorgon komr min inskolning! KUL =) 

Kanske skriver senare igen! 
HAUDDI 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: