Sofiaslillafamilj

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Idag slutade jag halv 4, sen var det fort hem för att jag skulle ha tvättstugan kl 4, så just nu håller jag på att tvätta :)
Har tvättstugan till kl 6 ikväll.

Malmöfestivalen håller fortfarande på men jag vet inte riktigt än om vi ska in där.. =P får se om vi har tid och lust! NRJ in the park iofs.. aja vi får se!

Du Beccagumman, jag vet inte riktigt hur jag gör när jag ska svara på dina kommentarer, så jag svarar på detta här.
Haha, jag åt faktiskt GUL vattenmelon och inte honungsmelon, både Tommy och jag var lika chockade när vi såg det i affären men UJ såå god den var. =) Hehe.. Så nu vet du de!

Nu väntar tvättstugan!
Hauddi

Kommentarer

  • Becca säger:

    Hehe, Ok! Hm, undrar om det finns här med i stan, fast man aldrig har tänkt på det..? :) Men smakar den likdant som en "vanlig" melon lr? hehe.. Kom in MSN nån dag! puss o kram

    2008-08-21 | 16:53:36

Kommentera inlägget här: