Sofiaslillafamilj

Stängning..

Kategori: Allmänt

Ja, idag har man varit med om stängning på jobb osså, så nu vet jag hur det går till =)
Det var inte såå farligt! Hoppas inte larmet gick igång sen, när vi åkt!

Annars har dagen gått väldigt bra tycker jag. Barnen tyr sig lite mer åt mig nu. Men det är klart, det är ju nytt för dem osså.
Maggan har de ju känt såå länge osså, så det är ju inget konstigt med det. =) Det ger sig nog med tiden!

Idag lagade älskling köttfärssås & pasta till middag, och jag diskade =P så eftersom jag slutade halv 6 så har man inte hunnit gjort såå mkt.

Älskling och jag firar 28 månader idag, thihi..
Så nu ska jag lägga mig i soffan & mysa med honom!
Äta GUL vatttenmelon ska vi göra =)

Hauddi// Fia

Kommentarer

  • Becca säger:

    hihi, houngsmelon heter de ju' :P Allt bra? puss o kram

    2008-08-18 | 18:12:04

Kommentera inlägget här: