Sofiaslillafamilj

Väska hittad ;)

Kategori: Allmänt

Haha, vi åkte på Höör marknad igår. Jag hade bestämt mig för att jag bara skulle ta med mig 300 :- (för att jag inte har så mkt kvar)

Vid ett stånd hade de jättefina plånböcker, för bara 100 :-  Jag såg hur många fina som helst, men till slut bestämde jag mig för en. SJUKT NÖJD =) 

Seeen förstår ni så hade jag ju bara 200 :- kvar att handla för, om jag skulle hitta något mer. 
DÅ hittar jag ett väskstånd..  YEEEES!  OH jääävlar där var det fina väskor kan jag lova.
Jag hittar en svart (lite som en påsväska) iaf en sån som jag tycker om. Jag blev helt kär =)
Gick och tittade om jag kunde hitta någon finare väska, men ack nej, gick hela tiden tillbaka till den väskan.
Kollade prislappen 199 :- JAG KÖPTE DEN!
Haha, det blev ju inget mer handlat för min del, men jag är SJUKT NÖJD =)



Igår kväll kom Robin och Helena hit, vi lagade lite mat. Det fick bli kroketter, lövbit och kall bearnaise sås =) GOTT!
Sen spelade vi lite kort, drack en hel del (för att vara mig) en jävligt rolig kväll måste jag säga =) TACK!
Det blev mys i sängen för mig och älsklingen, tills vi somnade gott..



Vaknade kl 10.00 idag, sista dagen man får ligga länge =P ska ju jobba imorn! Åh, vad kul det ska bli!
Så idag ska vi bara ha en mysig hemma dag. Måste ner te Gryet och ta kort på huset, de har faktiskt kommit rätt så långt. Så måste vi ut och köra min bil, så att den komr igång imorn, när jag ska till jobb. Men förhoppningsvis ska det inte vara något problem. =P vi måste köpa tvål osså! HAHA =)


Näe, detta var nog allt för mig!
Hoppas ni får en bra söndag!
Några har ju säkert ångest.. haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: