Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Det är redan onsdag, shit vad denna veckan har gått fort ändå.. =P
De trodde man inte att de skulle göra!
Guu vad skönt ;)


I måndags jobbade jag från 06.00 te 16.30, helt död när jag kom hem.
Däckade i soffan runt 7 tiden =P men anledningen till att jag jobbade så
länge var för att vi hade Drop in mellan 14.30 - 16.30.
Vi fick ett våffeljärn i julklapp av barnen =S haha!

Igår hade vi julfest, det blev inte såå lyckat. Var väl iheller inte så
välplanerad om man säger så.. Men men, tomten kom & det uppskattades
väl av några iaf. Vissa var rent ut sagt livrädda! Stackarna! =(
Slutade 16.30 även idag!
När jag kom hem igår packade jag väskan med alla kläder!
Så nu har jag en väska med kläder, o en med julklappar =)
Somnade tidigt igår igen..

Idag slutar jag relativt tidigt, redan 15.30 =O haha!
Då ska jag laga mat, sen ska jag ladda min mp3 spelare så att
jag har musik att spela tills på fre! Ett måste när man åker tåg!

Imorgon äre stängning för min del på jobb, efter det ska Tommy
& jag äta något gott, sen ska vi fira jul ihop. Dela ut julklappar &
bara mysa. Jag ska inte somna tidigt denna dag!

På fredag slutar jag 16.30 men jag hoppas att jag kan få gå lite tidigare,
för tåget går 17.28 ifrån Lund. Jobbigt om jag skulle missa det!
Jag har frågat Tommy om han skulle kunna skjutsa mig till Lund, o
det kunde han. Skönt, så slipper man ta tåget dit först osså.
& så får jag ju chansen att pussa på honom lite xtra innan jag åker iväg.

Jaja, de var väl allt för denna gången!
Nu ska jag ta o fixa mig lite till innan jag
ska iväg =) Haudii!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: