Sofiaslillafamilj

Sjuk!

Kategori: Allmänt

De har hänt så fruktansvärt mkt saker nu :)
Kan ju börja med att berätta att jag numera bor i superfräsch 2a & inte i en unken 1a ;) haha!
Näe, men de är verkligen jättefint här! Diskmaskin & tvättmaskin har vi! Underbart!

I måndags när jag kom tillbaka till jobb, ringde flera st o sa att deras barn hade kräkt.
Så hela denna vecka har vi bara haft hälften av barn!
Igår när jag kom hem hade jag jätteont i magen. frös & mådde allmänt dåligt!
Så vid halv 7 tiden, vakna jag av att jag mådde illa, fort in på toa o kräkte! BLÄÄÄ!
Kräka är de värsta jag vet, det är hemskt! & Mamma är inte här o kan hålla upp mitt hår!
Jag fick klara mig helt själv :( Tommy får ta hand om mig ikväll!

Jag var ju uppe i Mjölby för några veckor sen, o träffade familjen. 
Ida var sååå liten & såå fin :) undrar hur mkt hon har växt, det är nog en hel del.
Jag längtar till den 19 dec, så att jag kan få träffa alla igen! & då är det jul, det betyder att det kommer att vara ännu mysigare. Julen hos familjen Hammarlund brukar alltid vara underbar! 

Jag kommer att känna en stor saknad, men jag vet att du har det bra nu! 
Jag kan inte fatta att du har varit borta i 8 mån nu :(  jag ringde o gratta dig på din födelsedag den 15/4 du hörde så dåligt :P hörde knappt att det var jag hehe, du skyllde på att jag inte hade någon vanlig telefon. Men du var glad o lät inte alls dålig. 5 dagar senare fanns du inte längre hos oss. Sista gången jag fick träffa dig var sista helgen i mars, när vi firade min 20 års dag! Jag kommer alltid minnas dig ULLA <3 Du är en ängel för mig!

Nu måste jag vila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: