Sofiaslillafamilj

The Pregnant Man..

Kategori: Allmänt

Igår tittade jag på dokumentären "The Pregnant Man"
Jag blir så irriterad på alla elaka samtal han fick hem till sig. 
han har varit tjej, men han var smart som inte tog bort sin livmoder =)
Det är väl helt underbart att kunna välja att vara kille, men ändå
kunna få barn.

Sen var det ju tur i oturen att hans fru inte kunde få barn, så
 de såg det ju som en självklarhet att han kunde födas deras barn.
Jag tyckte inte att det var konstigt över huvudtaget, just eftersom
han faktiskt varit tjej innan "förvandlingen"

Visst att det såg lite annorlunda ut med en graviditetsmage på en
kille,  han var ju  bara stor runt magen ingen annanstans. Men så
kan det ju vara för vissa tjejer osså!
Jag tyckte ärligt att programmet var spännande.
Jag kände sån glädje till honom, han var ju så lycklig!

Nog om det.. =)


Klockan är 06.21 och jag sitter här, Tommy åkte för en stund sen..
Jag börjar inte jobba förrän 8.30, men jag kan verkligen inte somna
om när hans klocka ringer. Synd, men så äre!

Igår var det stressigt på jobb, Y bakade pepparkakor.
Jag & M torkade snoriga näsor, bytte bajsblöjor om vartannat.
BLÄÄÄÄ, för dessa äckliga grönrinnande näsorna!

Idag är det sista dagen för 15 tim, sedan har de jullov =)
De ska få hem en julteckning & varsin pepparkaka med
dess namn på! Vi har inte hunnit gjort så mkt julpyssel.
Så det får räcka med det! Men det är ju alltid något..

Imorgon är det sista dagen för mig på jobb, sen har jag jullov!
Jag ska inte tillbaka förrän den 7.e Jan 09!
Jag ska njuta av denna ledighet, vara ute mkt,
så att man blir fri från alla äckliga baciller!

Näe, nu ska jag nog ta mig en koll på bilddagboken!
Hauddi alla!

Kommentarer

  • Becca säger:

    Tjohoo! Nu har jag börjat skriva blogg jag med :D

    2008-12-19 | 19:56:19
    Bloggadress: http://bicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här: