Sofiaslillafamilj

8/7- LKPG med Becca =)

Kategori: Allmänt

Jadå, igår runt 10.00 åkte Becca och jag in till Linköping =)
Det var REA överallt och jag hittade bara massa billiga saker.

# Ett par jeans 199 kr & en t-shirt 49 kr  (BIKBOK)
#Trosor  62 kr (Cubus)
# Örhängen 10 kr (Gina Tricot)
#Örhängen 24.50 kr (Wedins)

Roligt roligt =) hade en jättetrevlig dag!

Idag ska Becca och jag gå upp till affären Store 4 =P se om man hittar något där!

Jag har  förresten anmält mig till en pysselklubb haha! Så V 32 ska jag vara förberedd med kameran när de kommer med vårt hus, för sen tänkte jag göra Scrapbooking =) KUL! Tänkte följa arbetet =)

Becca och jag har pratat en del om att Victor och hon ska komma ner till oss någongång V31 =)
Åka te Danmark och shoppa sprit och sådant =P egentligen vill vi allihopa till Tyskland, men det får vi ta vid ett senare tillfälle =) haha!
Vi har träffats mkt nu den här veckan, men skönt att ha någon att umgås med. =)

Näe nu ska jag dra. Hauddi allihopa!

Älskar dig föralltid Tommy!
Pussar din Fia

Kommentarer

  • Becca säger:

    Tycker att det är jätte kul att vi har träffats så mkt den här veckan! :) Hoppas att vi komr åka till Danmark ihop :D

    2008-07-11 | 12:18:39

Kommentera inlägget här: