Sofiaslillafamilj

How does it feel?

Kategori: Allmänt

Ja, denna vecka har känts väldigt bra =) tur att jag umgåtts med Becca för annars vet jag inte hur jag skulle stått ut.
Det kan bli ganska så långtråkigt här uppe i Mjölby i vanliga fall..
Vi har varit ute och gått rätt så mkt och i tors - lör morse gick pappa och jag ut ca. halv 7 på morgonen och det har resulterat i ett par jävligt onda fötter! Jag har blåsor på dem, de gör svinont! Men men jag börjar bli van. Dåliga fötter som jag har. Hoppas de blir bättre snart så man kan komma igång med gåendet igen.

 Jag har träffat Emma och Lisa rätt så mkt osså. =) Härliga tjejer. Men man blir helt slut när man har varit barnvakt åt dem.

Nog om det. =P just nu sitter jag och lyssnar på min mp3. Pappa har tagit bort högtalarna till datorn  =/ vet egentligen inte vf ..
Men finns typ 2 låtar som går om och om igen på mp3.n  =)

Just dance - Lady  Gaga ft. Colby O Donis.
This is my life - Islands låt i Eurovision

Haha de är sjukt bra =)

De känns som om jag bara skriver för att skriva något =P men men.. Har inget annat för mig. Denna söndagen har varit såå seeg. Mia och Nicke o alla kom och käka middag kl 1. Sen var Mia kvar med barnen till runt halv 4. Jag fick damp, de var sååå jäkla långtråkigt =) men som tur var träffade jag Becca och då blev allt bättre haha. Du räddade mig!  TACK!
I fredags fyllde min syster år . Hon fick en väska av mig =) vi blev bjudna på mat runt kl 7 stannade nog till halv 12 eller nåt.. Igår var vi ute på Fabriksbutiken i Mantorp.. Köpte 4 skålar, 2 små svarta och 2 lite större turkosa =) söta!

Jag saknar min älskling =( men som tur är såå komr han på TORSDAG ;D härligt!
Denna vecka har känts såå konstig för vi har knappt pratat med varandra. Han har jobbat till 4 på dagarna sen åkt direkt till Sandby och hjälpt hans pappa att bygga en friggebod. Så han har kommit hem sent. I helgen nu har han träffat kompisar osså, men men det är ju så de ska va. Men jag har saknat honom väldigt mkt! =(  Han är det bästa som hänt mig. Du är mitt allt. Jag älskar dig!

Tråååk söndagar. Inget finns det på TV! GAAAH. JAG BLIR GAALEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: