Sofiaslillafamilj

Takida..

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt väldigt mkt igen =) och jag har helt enkelt inte haft tid att skriva.. Sorry!
Jag är nu hemma från Mjölby, kom hem för lite mer en 1 vecka sen. Känns skönt, men jag ska inte ljuga.. Jag saknar det otroligt mkt. Men det har jag ju alltid gjort innerst inne, bara att jag aldrig har erkänt det. =)

Vi åkte ju vägen förbi Ullared, när vi åkte ner till Skåne. YES! Hittade inte såå jättemkt, blev några tröjor o lite småplock =P Det bästa av allt var nog badrumsmattan som vi ska ha i nya lägenheten sen =) jävligt fin är den.

Mamma och Pappa stannade här nere till på onsdagen så på tisdagen åkte vi till Hbg, senare på kvällen åt vi mat hos Tommys föräldrar.

På onsdagen åkte de hem redan vi 12. Men det var jag som sa åt dem, de är ju tråkigt att bara sitta och vänta av tiden. Så hade de ju mkt och göra innan de skulle hämta Simpson osså, men jag hoppas att de inte tog illa upp. Gjort är gjort.

Älskling och jag har hunnit med mkt denna vecka =) I lördags var vi ute och åt på Böfhus i Malmö, jättegod mat! Sen gick vi till Big Bowl.

I tisdags var vi i Köpenhamn, skulle gått på waxkabinetten, men det fanns inte längre =( så vi gick in till Ripleys ist. Fanns en del häftiga saker där. Hard Rock Cafe åt vi på, sjukt sjukt gott (ärligt godare än Böfhus) sen gick vi in på tivolit. Tog massa bra bilder på den här resan som passar utmärkt till min scrapbook =D

GISSA VAD VI SKA GÖRA IDAG???! =D Vi ska se Takida i Malmö ikväll :D fatta vad härligt! Jag längtar!

På onsdag åker jag, älskling, robin och helena till Götet =) hoppas det blir kul!

Näe, nu ska jag äta lite frukost sen är det dags o tvätta! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: