Sofiaslillafamilj

Lyckat!

Kategori: Allmänt

Jag hade det såå underbart roligt på Midsommar =)
Det var hur bra som helst, har nog ärligt talat aldrig haft roligare på en fest ..
Vi var på en dansbana och dansa och grejja! Det var såååååååå roligt! Jag skojjar inte.
Jag måste tacka Björn. =)

Nu ska min älskling och jag käka lite frukost, sen ska vi åka till ÖB handla lite..
Sen ska vi ut en tur på inlines YES! de e sååå kul.
Bara jag inte trillar den här gången. Förra gången vi åkte, satt jag på en sån där stor sandlåda
(den de tar grus ifrån när det är halt ute) så alltså ingen vanlig sandlåda.
Men så iaf så satt vi på en sån och vila lite, sen när vi skulle därifrån så skulle jag ta fart,
men glider ner från den ist.. HAHA måste sett roligt ut! Tommy skratta iaf =P


Näe, nu måste jag dra.
Over&Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: