Sofiaslillafamilj

Mjölby..

Kategori: Allmänt

Jadåå, nu är man i Mjölby! Sååå mysigt att träffa min sötungar och min underbaring Simpson =) Han fick leksaker denna gången, men han har redan bitit sönder dem..

Igår när jag kom fram hade mamma lagat mat till mig =) det var jättegott, var riktigt hungrig! Sen åkte vi för att hämta Emma och Lisa.. När vi hade varit där åkte vi upp till Kyrkogården en sväng, tittade var min farmor ligger. Vi gick runt där på kyrkogården, jag vet inte vad det är med mig men jag tycker om att gå runt där. Känns såå fridfullt på något sätt. Som att luften är renare där.. Skitskumt! När vi varit där åkte vi till Mormor på en kvällsfika. När vi kom hem käkade vi korv. Fatta vad de äter mkt här.. Det är sjukt! haha! Inte tänkt på det på samma sätt förut. =P

Vad händer i veckan nu då?

# Idag håller jag på att ringa banken nere i lund =P försöker få rätt på lånen.
Sedan skulle mamma till Motala i eftermiddag. Så då följer jag med henne.
In till farfar när pappa komr hem. Sedan hjälpa Hanna att vara barnvakt ikväll.

# Imorgon ska jag vara barnvakt, likaså fredag! =P MYS!

# Sen ska jag försöka klämma in att träffa några kompisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: