Sofiaslillafamilj

One day left =)

Kategori: Allmänt

Sen komr dom, min syster, bror och deras respektive =) det ska bli jätteroligt, för de har aldrig varit här förut. Undrar vad de tycker om vår lilla lägenhet? ;P haha!

De ska sova på hotellet i Kävlinge, eftersom vi bara bor i en 1.a =P men de ska senast hämta nyckeln kl 18.00 och de skulle komma hit runt 17.00, sen ska vi bjuda på tacos senare på kvällen. MUMS!
Jag ser verkligen fram emot detta, har inte träffat dem sen den gången jag var hemma för farmors begravning alltså nästan 3  veckor sen. Men jag har såå mkt jag skulle vilja visa dem..

På lördagen tar vi tåget in till Malmö, där vill jag gärna visa skolan jag gick på, Tourning Torso hade osså varit häftigt och även gågatan =D haha.. Hoppas vi hinner en bit iaf. De ska åka hem någongång under lördagseftermiddagen. =( Men då träffas vi snart igen ändå, för v26 är jag ledig från jobb och då tänkte jag åka till Mjölby, mitt andra hem!



Dagarna går faktiskt fort när man är sjuk, fast mitt på dagen går det jättesegt, nästan inget bra på tv.
Så det blir att man sitter ganska mkt vid datorn, lr ganska mkt.. Ända tills man blir helt snurrig =P inte bra!
Det känns bättre, men jag har fått sån tråkig hosta nu ist, men det kanske är det som sitter/satt nere i halsen börjar släppa, äckligt är det iaf!

Men iaf, idag är det en sån där bra dag, då min älskling slutar tidigare bara för att det är en ledig dag imorgon =) så han komr hem runt 13.00 idag, snacka om att jag bara ska slappa tills dess, sen ska vi storstäda hela lägenheten, sedan ska vi åka till Sandby och göra klart bilen =) NICE!

Imorgon ska vi laga mat, grejja här hemma och så. Jag vill verkligen att allt ska vara perfekt när de komr. Jag tycker det är jättejobbigt att bjuda hem folk när det ser förjävligt ut, men sån är jag =) haha! Men klaga inte för jag är inte lika pedant som min mamma som kan städa 2- 3 dagar i veckan =P



Näe de var nog allt för mig för denna gången =)
Ha det bra! & Du Tommy, jag älskar dig <3
HAUDI PEOPLE! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: