Sofiaslillafamilj

Is i magen?!

Kategori: Allmänt

Ja, de sa chefen till mig att jag skulle ha, medans jag skulle vänta på besked om hösten. Det är bara det att  isen i min mage har börjat smälta känns det som =( jag börjar bli mer o mer orolig för varje dag som går, jag vill inte vara arbetslös. Så om jag inte får något jobb på Brynstenen så måste jag ju söka nya jobb. & det ganska snart!

Det är inte bara jag som är orolig heller, Tommy är det osså. Jag menar vi har köpt en lägenhet, så pengar är ju något som jag behöver. ÅHH jag vill veta, kanske först och främst om jag får hela juni ut, men även efter. Det är viktigt tycker jag.. Jag vill ju så gärna vara kvar =/ hoppas kan man ju alltid göra!


Näe ni nu ska jag gå och göra mig iordning, diska, städa lite här hemma. För Tommy skulle ta med sin bror hit idag. AJJA HAUDI SÅ LÄNGE!

(uppdaterar ev. i kväll)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: