Sofiaslillafamilj

Kunde det inte varit fredag? =/

Kategori: Allmänt

Torsdag, morgon, ca 06.30.. BLÄÄÄ! Säger jag.. Kunde det inte varit fredag?? =P
Börjar kl 8 idag går till 16 haha börjar bli lite som "vanligt" ons, tors, fre denna vecka slutar jag 16. Men det är rätt skönt ibland osså, då vet man vad man ska göra hela dagarna.
 Igår hade vi utvärdering, så från 8-12 var vi inte på avd, så igår blev det bara en 4 tim dag med barnen, eller inte ens det, för de vaknar ju inte förrän runt halv 2.. Men det var skönt!

Igår efter jobbet åkte Tommy och jag till hans pappa som skulle kolla igenom min bil lite, det gick nog ganska bra tror jag, han hade inte alls så mycket anmärkningar som jag trodde.. =) 
I helgen ska vi försöka få på klädseln och filmen på rutorna hahaha.. Den komr bli nice sen.

Näe, nu ska jag gå o göra mig iordning för jobb :)
Egentligen träning idag, men jag känner inte för det, får se..
Aja! Haudi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: