Sofiaslillafamilj

Mors dag =)

Kategori: Allmänt

Ja, idag är det mors dag =P men jag behöver faktiskt inte ha dåligt samvete för att jag inte träffat min kära mamma. För jag har skickat kort + 2 trisslotter till henne, men oturligt så vann hon ingenting. =(
Menmen, huvudsaken är ju att jag kom ihåg henne! =)


Igår var jag med Emelie på Center syd, det var 20 % i nästan alla affärer och på Gina Tricot var det vissa plagg som bara kostade 49 :- !!  Jag shoppade detta:

#  Ett par skor på SkoPunkten.
# 2 par byxor på Gina (ett par kostade 49 :-)
# 1 t-shirt och underkläder på New Yorker.
# GTA 4 åt min älskling. 

Tiden gick fort, men som man säger "Tiden går fort när man har roligt"
Emelie detta är något som vi måste göra om =) 

När jag kom hem därifrån blev jag skittrött, la mig framför tvn och titta på One Three Hill, Tommy kom inte hem förrän 20.30 så det blev lite segt på kvällen. Men det är nog bra att vara ifrån varandra lite osså.  
Jag längtar så till vi flyttar till vår nya lägenhet. Alla nya möbler och saker man vill köpa. Kan det inte bara bli nov snart =P

Imorgon börjar jag 7.00 - 13.30. Ganska skönt att sluta tidigt på mån =) På kvällen ska jag förhoppningsvis träna.

Näe nu ska jag lägga mig i soffan hos älsklingen *mys*
RIP Emil <Vila i frid>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: