Sofiaslillafamilj

Ny blogg, nya förväntningar.

Kategori: Allmänt

Hej allesammans! Nu har jag äntligen skaffat blogg. 

Mitt liv har blivit såå himla annorlunda på såå kort tid. Jag har förlorat en av mina närmaste och det är fruktansvärt jobbigt, men jag vet att hon har det bra nu. Vila i frid farmor! 20/4 - 08. Begravningen var bland det jobbigaste jag varit med om, har aldrig varit på en begravning förut. Alla grät och grät men ändå så var det så fint och fridfullt. jag har nog ännu inte riktigt fattat att det har hänt, man märker ju inte av det på samma sätt som när man bor i samma stad, och det kanske har varit tur för min del. Jag vet inte. =/  Jag kommer aldrig glömma våra stunder.

Idag jobbade jag till 16 sen åkte jag hem och bytte om, skulle hem till Anna innan vi skulle träna. Jag skulle också vilja ha ett litet hus någon gång i framtiden, men just nu är jag helnöjd med våran nya lägenhet som vi ska flytta in i nov. FATTA  vad fräsch den kommer bli, den är ju inte byggd än =P HÄRLIGT!

På lördag ska jag vara själv hela dagen, för min älskling ska hjälpa sin morbror med nåt, så jag tänkte ta Emelie med mig till Center Syd och shoppa lite =P behöver verkligen nya kläder och skor! 

Näe ni, detta inlägg får räcka för idag! 
Haudi People!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: