Sofiaslillafamilj

7/11 - 08

Kategori: Allmänt

Idag är det fre igen, helt otroligt vad dagarna & veckorna går fort.

Igår innan jobb åkte jag & postade ett farsdag kort åt pappa, med lite lotter i.
Nästa fre får jag träffa dem, så otroligt skönt ska det bli.
Jag längtar faktiskt!

Snart ska jag ner i tvättstugan & se om de finns någon tvätttid imorn, vi ska
bara vara hemma & packa. Så då kan vi passa på att tvätta osså.

På söndag ska vi ut till Sandby. Skulle tydligen få smörgåstårta. =) HAHA med Rostbiff. MUMMA!

Usch jag är sååå trött.
Det är väldigt skönt att det är fre! Hoppas att det är några mindre barn idag!

Jobbar länge idag osså, usch! Tråååkigt!
Men efter jobb har jag lovat älskling att diska ALLT, om han bara lagade maten sen ;) haha!
Sen har vi sagt att vi bara ska ta de lugnt & titta på IDOL ikväll, det är ju Rocktema.
Har faktiskt inte sett på IDOL så mkt. Kollar mest på Internet dagen efter.
Men nångång ska ju vara den första :D
Måste komma ihåg att ringa min syster osså, ang mammas present.
Hmm, undrar vad vi ska köpa? Så svårt att komma på nåt tycker jag.

Efter jobb på mån, ska jag faktiskt ut till Center Syd & titta lite (igen)
Har ju inte varit där på flera måndagar nu =) kanske har fått in massa snyggt.
Men jag ska inte handla alltför mkt ;) haha!

Näe, om man ska plocka undan lite här hemma kanske..
Så de inte ser rent förjävligt ut när man komr hem!

Hauddi alla , ha en skön fre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: