Sofiaslillafamilj

Längtan..

Kategori: Allmänt

Vi gick förbi huset / lägenheten igår, o man får bara större längtan efter varje gång..
Det är sååå fint =) tänk när vi börjar bära in möblerna första gången, kommer nog gråta en skvätt då.
Kan lixom inte fatta att det snart är dags för oss att flytta. Har nästan känts som en dröm för ett tag.
Men det ska bli underbart, så UNDERBART!
Imorgon ska jag få titta hur det ser ut inne.. Vi ska på syn! Spännande..

Ikväll efter jobb, ska vi ut & gå igen. Hoppas min fot håller för det.. HAHA!
Den blev ju lite knas efter förra gången. Men men vi kämpar på!

Snart ska jag åka hem & hälsa på!
På fre är det bara en vecka kvar =)
Jag har inte träffat dem sen i sep,
usch vad hemskt egentligen.
Men mitt fel, glömde ju Okt!

Nu ska jag hoppa in i duschen & fixa mig lite innan jobb!
Hauddi såå länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: