Sofiaslillafamilj

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Hela den här veckan har jag haft väldigt ont i halsen.

Men så har man tänkt att man inte kan stanna hemma, för att det är jag som går hem sist.
Eller att det är jag som komr först. Så ska man inte tänka, men det gör man!
Man tar några piller & hoppas att det ska gå.
Men såå idag har jag FRUKTANSVÄRT ont!
Kan knappt svälja, piller hjälper inte.
Så jag bara kände NEEJ, idag går inte jag.

Barnen är sååå himla förkylda. Hostar & nyser på oss.
Jag kände att jag inte ville ta emot fler baciller nu.
Nu får det vara nog.

Så när älskling åkte till jobb, hoppade jag i badkaret. Skönt!
Sen åkte jag ner till ICA, köpte halstabletter & tidning.
Jag la mig i sängen när jag kom hem, läste typ halva tidningen.
Sen måste jag ha slocknat.. =P
För jag vaknade ca 12.30, jag hade alltså sovit i 4 tim =O!!



Igår kväll var vi på Hockey i nya arenan :D sååå mäktig alltså!
Vi skulle sitta på plan D, 4 trappor upp.  FYY fan vilken svindel jag fick , helt otroligt!
Vi satt sååå jäkla högt upp, jag kunde knappt titta, men sen blev man van. HAHA!
Vi såg bra & det viktigaste VI VANN JU ;)



Nee, nu ska jag lägga mig i sängen igen..
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: