Sofiaslillafamilj

Tidiga måndagar..

Kategori: Allmänt

Ja, de e faktiskt jätteskönt att få gå hem tidigt om måndagarna =)
Öppnar 6.00 och går hem 13.30!
Vissa på jobb säger att de inte alls tycker det verkar bra, för då har man ju haft sin tidiga dag.
Men det är faktiskt underbart skönt. En mjukstart på veckan =)


Idag när jag kom hem satte jag mig och läste reklamen som hade kommit, sen satte jag mig här en stund.
Skönt att inte ha några måsten direkt. Men snart ska jag ta tag i alla kläder som ligger här i vardagsrummet!
Det har nått en gräns där det just nu ser förjävligt ut att jag bara måste ta tag i de! Haha.. Så långt kan det gå hos oss.  Men vi har sagt att vi ska hålla bättre ordning i nya lägenheten, det måste vi bara göra =)
Jag längtar tills vi flyttar, det är idag 23 dagar kvar =) De bästa av allt ska bli tvättstugan, sovrummet & DISKMASKINEN :D hahaha!

I ons när jag var på Csyd shoppade jag ett par jättesköna tofflor, en pyjamas & en mysdress! Så nu e min vinter räddad =)

NÄE nu ska jag ta tag i detta. Så att jag kan fortsätta njuta av eftermidagen!
Hauddii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: