Sofiaslillafamilj

Ännu en helg har gått..

Kategori: Allmänt

Inte denna helgen som var utan den innan, då var vi uppe i Mjölby och hälsade på..
Det var skönt o få träffa alla igen, även fast de kan bli väldigt långtråkigt ibland.
Men det är ju sådant man får ta.. =P

Förra måndagen åkte jag till center syd efter jobb.. Jag shoppade detta:
# 2 par jeans från New Yorker.
# 1 par  jeans från Gina, 2 t-shirtar.
# 1par skor & 1 par stövletter  från Skopunkten.

Idag åkkte jag ut dit igen, men det blev bara Skopunkten & Willys för de blev alldeles för mkt inne på Skopunkten, så jag vågade inte gå i de andra affärerna ;) haha! Men för 650 spänn fick jag 2 par svarta stövlar och ett par svarta stövletter ;P
Men jag är sååå sjukt nöjd! Alla 3 paren är jättefina :D

Älskling och jag köpte ett nytt köksbord i helgen som vi ska ha i den nya lägenheten..
Ett vitt runt, me kromad trumpet fot. Det var bara det att hon i kassan sa att de var en beställningsvara, så vi tänkte beställa, men så fick hon se på datan att de hade ett inne. De var ju tur :D så vi betala. Så skulle vi köra runt me bilen för att packa in den, då hittar vi inte foten utan bara själva skivan. :S kul ju! Så frågade hon i kassan hur vi ville göra.. Antingen beställa hem en lr ta den ute i affären, dum som jag är svarar jag att vi kan ta den i affären. När vi komr ut till bilen ser vi att foten är lite repig, o de vill man ju inte att de ska va när bordet kostade 3000 spänn..
Så idag när älskling komr hem från jobb ska vi åka o försöka byta. Hoppas de går. Jag håller tummarna iaf, hoppas ni gör de osså :D
hahaha..

Ha en skön kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: