Sofiaslillafamilj

Snart helg!

Kategori: Allmänt

Äntligen, snart helg!
Bara en lång arbetsdag kvar, sen så =)

Jag har faktiskt längtat efter den här helgen för
jag har mått kasst hela denna vecka!
Så de ska bli skönt att bara få va en helg.

Umgås med älskling ser jag osså fram emot!
Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt. Skönt.
Älskling ska få ta hand om mig ordentligt, för jag
har fruktansvärt ont i axlar & nacke! Så en
ordentlig massage med ipren gelen, ska det nog
bli bra =) hehe!

Imorgon ska vi städa på dagen för på kvällen
komr Therese, Filip & lille Ecco =)
Ska bli trevligt, vi har inte träffats på ett tag.
Man hinner liksom inte med, tiden bara
springer iväg!


Jag kan bli såå fruktansvärt irriterad  på
våra föräldrar på jobb.
"Ska vi vara hemma om h*n har feber"?
Alltså vad tänker dem med?
Vi sa klart & tydligt på föräldramötet att vi inte går
efter febern, vi går efter allmäntillståndet.
Ändå komr föräldrarna på morgonen & säger:
" H*n är förkyld, men han har ingen feber"
Gaaah, det är ju så det kokar över i mig.
Man ser väl för F*N om barnet mår dåligt på
morgonen..
Vissa skulle inte ens ha barn!!

Var bara tvungen att avreagera mig lite!

 Den 14 nov åker jag hem till mamma & pappa!
 
Det ska faktiskt bli skönt, saknar dem!
Senast vi sågs var i slutet av Sep, jag råkade
glömma bort Okt, så jag hade bara köpt
biljett till Nov.. =S Okt är en sån månad som man
lätt kan glömma bort känner jag..
Men men, iaf så ska jag åka hem i
14 -16 nov.
Mamma fyller den 16.e, så är väl dels df jag åker hem då.

Idag om exakt 2 mån är det julafton =)
Jag längtar till julen, men har inte ännu fått några
direkta julkänslor. Ska bli skönt att komma hem en längre
tid då, blir hemma från den 19- 28 dec, sen ska jag hem & fira
nyår med älskling!
  Men vad ska vi hitta på?

Näe, nu ska jag gå & fixa mig lite innan jobb!
Ha en bra fredag nu allihopa!
Hauddi// Fia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: