Sofiaslillafamilj

Söndag...

Kategori: Allmänt

Har suttit här ett tag nu på morgonen, kan verkligen inte sova mer..
Men jag har sovit bättre än natten mellan fre & lör..
Så jag har inget att klaga på!
Min älskling ligger fortfarande & sover...


Igår hände det inte så mkt, vi fixade med älsklingsbil. Lååångtråkigt!
Sen åkte vi till hans föräldrar.. Blev besviken för att det inte var Svensson Svensson,
det hände typ ingenting hos hans föräldrar så jag ville bara hem. Men det är ju så det kan vara ibland. HMM..

Jag skulle behöva åka till Ullared, lr jag vill dit.. Vill köpa julklappar..

Känns inte som om jag har något jättevettigt att berätta..
Vi fick vår H2O mopp igår iaf. Får hoppas att den är bra.

JAG HAR TRÅÅÅÅÅKIGT!!!

Usch, så är det redan söndag osså. Det enda jag ser fram emot, det är One Tree Hill ikväll..

Skönt att sluta tidigt imorn iaf..
HAUDDI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: