Sofiaslillafamilj

Torsdag..

Kategori: Allmänt

Ikväll komr det folk för att titta på lägenheten =)
Haha, känns lite konstigt!
Undrar vad de komr tycka, lr säga!

När Tommy ringde & berättade de igår, fick jag lite
smått panik... -Hur mkt behöver vi städa?
Men vi plockade undan, dammsög & dammade.
Så de får faktiskt duga
!

De komr hit kl 18 & jag slutar 17.30.
Liite stressad kanske men men.
Kanske ska strunta i att komma hem.?
Haha så får Tommy ta hand om dem själv..
Njaeedå! Skojja bara! =)



Vi har börjat vårt nya liv =P är ute & går varje dag.
Fast igår hoppade vi promenaden & städade ist..
Men det är träning de osså ;) haha!

Jag är fortfarande förkyld & det känns som att det är
nått på G med ögonen men vi hoppas på de bästa =)
Igår somnade jag väldigt tidigt. Men som sagt jag mår
inte riktigt 100..



Imorgon slutar jag tidigt =) SKÖÖNT!
Jag ska få åka lyxbilen (audin) till jobbet imorn!
För Tommy är så snäll & åker upp till Eslöv med min bil
på eftermiddagen för att tvätta den =)

Sen på kvällen ska vi ha en egen liten utekväll, vi ska
äta ute & gå på Bio (Patrik 1,5) såå mysigt!

På lördagen ska vi upp till Eslöv & vaxa min bil..
Sen på kvällen komr ev. Tessan, Filip & Ecco hit!

Söndagen vill jag bara ta de lugnt, känner för att åka ut till en
skog & bara vara där hela dagen. Picknicka, & sånt!
För att sen åka hem för att titta på One Three Hill =)

DEN HÄR HELGEN SER JAG FRAM EMOT! 


Näe ni, nu ska jag hoppa in i duschen & göra mig iordning för jobb!
Låång dag, men det ska nog gå bra!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: