Sofiaslillafamilj

26/9 - 08

Kategori: Allmänt

Japp, idag är det fredag igen, & lönen har rullat in på kontot :)
Äntligen pengar..

I onsdags var jag & Tommy ute på Center Syd, han köpte sig ett par nya jeans!
Jag hittade massor som jag vill ha, bara det att jag inte hade så mkt pengar på
kontot just då, men så kom jag på! Jag slutar ju tidigt på mån, o vf inte en hel eftermiddag,
där alldeles själv utan någon som tjatar på en! Låter helt underbart tycker jag!
Så på mån eftermiddag är jag på Center Syd och spenderar pengar :D

8-16.30 är jag på jobb idag, sedan åker jag hem, packar in saker i Audin, sen åker vi vidare mot Mjölby!
Jag längtar faktiskt, jag saknar dem! Det ska bli jätteroligt att träffa alla! Jag känner på mig att det komr bli en underbar helg :D :D

Bilturen upp är iaf räddad, älskling och jag brände skivor igår :D
Så har man bara bra musik så klarar man sig!

Min älskling har varit sjuk hela veckan, o idag åkte han till jobb..
Hoppas han klarar de bra, jag är faktiskt lite orolig!

På tisdag ska vi på inredarkväll på IKEA, ska bli jätteroligt!
Spännande är det!

Förra fre var vi hos Thessan & Filip =) det var jättetrevligt!
Vi bestämde att vi ev skulle åka till Ullared nästa helg, hoppas på att de hör av sig
snart & säger att det blir av :D hihi, hade ju varit roligt! men men vi får se.

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma så det är fint när man komr hem på söndag!
Ha en trevlig helg nu allihopa!
Hauddi/ Fia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: