Sofiaslillafamilj

Faaan..

Kategori: Allmänt

Var på vårdcentralen igår pga alla utslag jag hade på armar och ben :(
Det såååg riktigt räligt ut.. Hon bara detta är en allergisk reaktion, äter du några speciella tabletter?
Jag har precis börjat äta något som heter Hårform, med inslag av åkerfräken och nässla.
Jaha sa hon, det får du sluta med omedelbart. Det är nässelutslag du har!
Så jag fick några tabletter som jag ska äta i 4-5 dagar. En av biverkningarna är att man blir såå trött.
JO tack tjena de har jag märkt.
 Jag tycker det känns som att man är hög, hahaa inte för att jag vet hur det känns men jag kan tänka mig :P man kan knappt hålla ögonen öppna, o man blir helt dåsig. Lite otäckt faktiskt!



Igår eftermiddag när vi skulle hämta Tommys pappa på hans jobb, så började batterilampan i min bil lysa. :`(
*BRÖÖÖL* det visade sig att det var Generatorn som var kass, o dessa e inte så billiga, för tydligen så var jag tvungen att byta hela.. Förstår mig inte riktigt på bilar men men..



Anledningen till att rubriken heter  Faaan.. är för att idag ska vi till Väla Helsingborg o gå o titta lite, även Ikea skulle vi dra in på en sväng, utan att vi skulle behöva känna oss stressade.. MEN nu när bilen gick sönder så måste vi ju hitta en generator först o sen ska vi gå o strosa... :S jag blir galen. AJJA så nu vet ni allt som hände mig igår...



DE KLIAR PÅ MINA FÖTTER!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: