Sofiaslillafamilj

Grattis Lisa gumman..

Kategori: Allmänt

IDAG FYLLER EN AV MINA SÖTNOSAR ÅR =)
LILLA LISA GUMMAN FYLLER 2 ÅR!
STOR TJEJJA NU JU..
Så jag ska ringa hem i eftermiddag,
thihi.. syrran o jag missade varandra igår..
Hon skickade ett mess o sa att hon skulle ringa igår kväll,
jag ringde vid halv 6 då var hon inte hemma, sen på nåt vänster
så lyckades jag somna ;) o medans jag sov stängdes mobilen av..
OTUR! Men men, får ringa idag. Hon ska ju operera sig imorn =/

Idag börjar jag 7.15 men jag gick upp när älskling gick upp, vet inte vf men men.. Haha!
15.30 går bilen mot Kävlinge igen.. Skönt! Sen tors, fre jobbar jag från 9-18! kul!

Igår åkte vi till Jysk, tittade på fina svarta stolar som vi ska ha till vårt runda vita bord sen i nya lägenheten *wiee*
De var faktiskt jättebekväma, kostade 499 :- men eftersom vi inte har någon plats till dem köpte vi dem inte.
Men så kom älskling på att han kunde ringa sina föräldrar, o fråga om vi fick ha dem där. Det fick vi så vi ska åka o handla på tors tror jag, sen till Sandby med dem! GOOD! =)


Guud, jag är ftf jättetrött, de får bli sängen en liten sväng igen innan jag kör till jobb. =)
Hauddi alla, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: