Sofiaslillafamilj

Måndag igen..

Kategori: Allmänt

Ännu en helg har gått, o även ännu en måndag på jobb =) skönt!
Denna helgen har gått så himla fort!
Men det var nog för att min älskling och jag var ifrån varandra i lördags.

LÖRDAG:
Tommy åkte upp till Göteborg på lördagsmorgonen för att titta på hockey.
& så kom han inte hem förrän vid 23 på kvällen sen, så en heldag utan min älskling.
Det var tufft, men det gick! =(
Jag själv åkte till Markaryd med Tommys föräldrar & bror.
Det var marknad där. =) men jag hittade inte så mkt.
Vi åkte runt halv 10 på morgonen och var hemma igen runt 18.30.
Då var jag väldigt trött, så jag hoppade i badet direkt, sen hade jag tänkt att jag skulle städa lite här hemma.
Men jag var på tok för trött för det. Så det blev tv.n ett litet tag, sen ställde jag mobilen på 22.55, (för att älskling skulle komma hem runt den tiden) sen slocknade faktiskt jag! Helt slut.


SÖNDAG:
Älskling & jag vaknade ganska så tidigt, vi bestämde oss för att åka ut till Center Syd för att  titta på en ny mobil till Tommy, för hans har blivit helt kass!  Så skulle jag titta om jag kunde hitta någon present till honom, för han fyller ju på lördag =) men vi hitta varken någon telefon eller några presenter, så vi åkte vidare mot Burlöv. Där hittade vi heller inget speciellt :S:P haha. Så vi for vidare mot Media Markt i Lund, där hittade Tommy en jättefin Sony Ericsson för 990 kr & jag är bara sååå avundsjuk på den mobilen! Vill osså ha!
När vi kom hem därifrån satte jag på filmen Step Up 1 & tog de lugnt resten av dagen & kvällen! Jätteskönt, & vilken sjukt bra film. Helt underbar!

En härlig söndag helt enkelt!



Nu ska jag sätta mig framför tv.n tänkte jag. =) tills det är dags att tvätta!
Älskling & jag ska nog städa ikväll, de behövs verkligen!
Hauddi alla, ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: