Sofiaslillafamilj

Måndag..

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det återigen måndag och början på en ny vecka =)

Helgen som var, har varit helt underbar.
En helg som jag aldrig komr glömma.
Vi åkte över till Helsingör, myste o åt god mat.
Vår förlovningsdag kunde inte bli mkt bättre!

Jag älskar Tommy överallt annat!



Idag efter jobb åkte jag till Center Syd, är så skönt o gå där o lulla lite för sig själv.
Ett par nya vita skor från skopunkten blev det. (199 :-)
Hårform (tabletter för hår, hud och naglar) (95:-)
Genomskinligt nagellack (25:-) inte för att jag har några naglar, men det skulle vara bra att ha på min förlovningsring, börjar faktiskt redan bli lite svart :(


Fyy, så de ser ut här hemma. Men så har man ingen lust att göra iordning iheller. =( Ska bli såå skönt att flytta.
Jag har bestämt mig för att vara ledig ons, tors, fre =) det behövs verkligen. Vi får nya lägenhetsnyckeln den 26 o så ska vi vara ute ur denna den 28.. Så de e rätt tight faktiskt! Men men.. Ska börja rensa här nu snart. Känns som om man kan sätta igång redan nu.. :)

Ha en fortsatt bra dag!
Hauddi// Fia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: