Sofiaslillafamilj

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Mm, idag har jag varit hemma från jobb. Är förkyld o har sån där tung huvudvärk + att jag har massa konstiga prickar på kroppen :S hmm, men jag ringde vårdcentralen o jag skulle bara höra av mig om det blev värre, för jag hade ju varken andnöd eller kli.. Ska faktiskt vara hemma imorgon osså! MIn älskling är osså hemma, han mådde inte heller så bra idag. Stackars oss ;P haha nerrå!

Idag har jag mest tagit de lugnt, vi såg en skräckfilm i förmiddas o sen somnade jag. Då hade min älskling storstädat kök o badrum :D haha! Skönt att slippa..

Nu ikväll såg vi IDOL o jag förstår verkligen inte varför folk vill utsätta sig för detta, varför ställa upp när de inte ens kan sjunga? :S ahh, de är såå sjukt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag satt o skämdes!
Speciellt när hon i röd tröja sjöng, hon sluta ju aldrig! HAHAHA! SINNESSJUKT!



Jag och älskling ska åka upp till Mjölby den 26 sep, vi ska åka bil upp. Skönt med den friheten tycker jag. =)
Näe, men det blir så dyrt om vi skulle åka tåg..
Sen komr mina föräldrar ner här den 27 nov ;P för då håller ju vi på o flyttar för fullt så det ska bli kul!

Meen nu är jag jäävligt trött!
Så gonatt mer er!
Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: