Sofiaslillafamilj

Ons 15/4 - Älskade farmor!

Kategori: Allmänt

Idag skulle du ha blivit 82 år, tanken på att du har varit borta ifrån oss ett helt år skrämmer mig! 
Jag hoppas att du vilar i frid & kikar på oss däruppifrån =)
Jag älskar dig nu & för alltid Ulla Hammarlund! Du komr alltid finnas inom mig!

Tiden går så fort, jag kan lixom inte fatta att det har gått så pass lång tid, men ändå känns
det som om det har hänt nyligen. Den 20.e är det ett helt år sedan!



Vädret, vårt underbara väder =) det får oss på så bra humör, lr iaf mig =P
Jag är vaken längre på kvällarna & bara njuter. LOVELI!
Vi är ute minst 2 ggr om dagen på förskolan.
 Förmiddagen + direkt efter mellanmålet.
SÅ HÄRLIGT =)



Förra tisdagen började jag träna =) Oj, vad jag har saknat träningen!
Jag har en jättehärlig jobbarkompis/träningskompis =) som drog med mig.
Tack för det Emelie! Så jag har bestämt att jag ska träna ca 2-3 ggr i veckan!
Så skönt att äntligen vara igång =)



På lör ska Tommy upp till sin morbror & hjälpa honom med hans altan.
Han skulle vara borta typ hela dagen. Som tur var ville Tessan träffa mig =)
Så vi ska ses i Malmö, sen efter följer jag med henne hem. Så senare på
kvällen dyker Tommy upp & då ska vi grilla tsm =) MYSLÖRDAG!



Näe ni, nu ska jag kika vidare lite =)
9- 16.45 --> JOBB!
17- ? --> HUDVÅRDSPARTY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: