Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Igår när jag slutade tidigt gjorde jag inte ett skit, men det var såå skönt =)
När älskling kom hem skulle vi bara käka & åka till Sandby & fixa med lite saker,
men så blev det inte heller för älskling var för trött.
Så det blev både en lugn eftermiddag & kväll. Kan vara behövligt ibland =)


Det är såå skönt att veta att man bara jobbar imorn osså =)
En härlig känsla, men jag känner mig redan trött, lite sliten.
Denna långhelg behövs & vi ska ut på roliga äventyr!
När vi komr hem från äventyret ska vi hem till Tessan & Filip.
yesyes...


Jag skulle bara vilja att allt fixade sig, så att man inte behöver gå runt med en klump i magen.
Att det inte ska bli försent att fixa nått nytt, om det inte blir som hon tänkt sig!
Jag vill verkligen att allt ska lösa sig, så att man slipper oroa sig över pengar, lägenheten & allt!
Jag vill kunna bo kvar här! Det är mkt "jag" men så är det, jag vet att jag kan skriva "vi" för
Tommy vill att detta ska lösa sig lika mkt som jag.. 
 

Näe, jag börjar inte förrän 9, men jag kunde inte somna om, men jag tror att jag går & vilar ett tag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

  • B säger:

    Jag hoppas och känner på mig att det där kommer ni att lösa :) Hörde by the way att ni inte kommer sen :/ Lite tråkigt men jag hoppas att vi ses någongång i sommar :)!



    Puss Å kram

    2009-04-30 | 13:41:39

Kommentera inlägget här: