Sofiaslillafamilj

Skärtorsdag =)

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig =) skulle egentligen bara velat haft en halv dag..
Men neejdå =/ det var bara dem som var över 40 som fick ta halvdagar!
Eller dem som har komp att ta ut, & det har tyvärr inte jag =(

Jag gick upp tidet imorse slängde lite tvätt i tvättmaskinen, för jag hade fått gul färg
på en av mina tjocktröjor, så typiskt mig! Men fläckarna går inte bort! =( inte ens med
VANISH, så just nu tycker jag att det är skit! I förrgår fick jag färg på mina jeans, o dem
fläckarna gick iheller inte bort!

Igår var vi hos Tommys föräldrar & käka påskmat =)
Fasiken vad mätta vi blev allihopa, men gott var det!
Vi åkte hem relativt tidigt, ca 20.30. alla var trötta!
Vi fick varsina påskägg =) & dem fick av oss osså.



Tommy slutar 12 idag, sen ger vi oss iväg uppåt landet =)
Allt är packat & klart, jag har t om städat lägenheten!
Gla påsk på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: