Sofiaslillafamilj

Som jag väntat..

Kategori: Allmänt

PÅ DENNA FREDAN! =)

Så är den verkligen här, underbart. Den här veckan har varit otroligt seg,
trött på morgnarna, & minst lika trött på kvällarna...
Jag känner mig sliten, & har en liten släng av huvudvärk =/ inte bra!..

Vi ska förhoppningsvis grilla ikväll =) & titta på film, "Good Luck Chuck". BRA??
Sen ska vi bara ha en otroligt efterlängtad skön helg!
Vi har inte bestämt alltför mkt, imorgon kväll ska vi ut ti Sandby & grilla bara.
Det är allt! =)

Idag jobbar jag mellan 8-15.30, jag har inte ens hunnit hemifrån & har redan hemlängtan ;) haha!

Nästa vecka blir bra, för då e vi lediga på fre, så skönt med en xtra dag till helgen!

På tal om annat så såg vi "Marley & jag" i söndas, den var väldigt bra. Den var väldigt lång.
Men man blev väldigt rörd, har man hund själv så förstår man hur nära de står varandra.
Jag grät vid många tillfällen kan jag säg. Se den tycker jag =)

Näe, nu måste jag äta lite frukost!
Hauddii alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: