Sofiaslillafamilj

3 år & 4 mån!

Kategori: Allmänt

Älskling & jag har idag varit tsm i 3 år & 4 mån =)
Det ska firas med hemmagjord pizza & fruktcocktail, grädde,
riven choklad till efterrätt, hoppas det blir godkänt!

Men först måste jag städa färdigt i kök & vardagsrum,
vi orkade inte städa igår, så sa jag att jag slutade tidigt
som idag, jag kan städa! HAHA! Fan de värsta jag kommit på!
Men det är väldigt skönt när det är klart.
Jag har iaf städat sov & badrum färdigt!

Jag måste bara berätta att jag har världens finaste kille!
Han är helt underbar & betyder allt för mig.
Vi har beslutat att vi inte är intresserade av det där huset,
vi var & kollade på. Vi bygger eget istället! =)
Men iaf, jag tror att vi komr få det jättebra i det framtida huset,
med barn &  sådant osså..  Så mysigt det komr bli!
Vi har varit tsm i 3 år & 4 mån, men mina känslor har inte förändrats.
Det pirrar ftf när jag ser honom =) så mysig känsla egentligen!
Vi har det helt underbart tsm, & det känns som vi har mognat.
För vi e typ aldrig osams längre (jag säger inte att det är ngt fel i att bråka,
men det är skönt när det går att undvika) Det är klart det är nyttigt för
förhållanden att vara osams osså, men jag tror att vår osams-tid är förbi!
Vi har det bara perfekt & mysigt tsm =) Jag älskar vårt liv.
JAG ÅNGRAR ABSOLUT INTE ATT JAG FLYTTADE NER TILL SKÅNE!

Näe, om jag ska fortsätta städa, så att älskling får sig en trevlig överraskning!
Ja, det låter bra =) Ha en fortsatt trevlig kväll!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: