Sofiaslillafamilj

31/08 -09

Kategori: Allmänt

Sista dagen i Aug, sen börjar hösten.
Men jag tycker att det känns som om den redan har börjat lite smått..
Fy, vad det har blåst denna helgen..
Kan ju hoppas att värmen håller i sig lite längre iaf.

Det blev ingen film igår, vi la oss i sängen & tittade på tv. 
Eller älskling tittade på tv. Jag läste en bra bok. 
Komr dock inte ihåg namnet på den nu.. 

Idag när jag komr hem tänkte jag att jag skulle tvätta lite..
Sen laga mat tills älskling komr hem, men jag vet inte riktigt 
vad jag kan & vill laga.. Har lovat älskling att jag ska hjälpa
till med maten, även fast jag inte kan. Provar man inte så
lyckas man ju aldrig! Så nu ska han få vila sig lite när han komr hem!
Han kunde bli sen idag, hoppas han skriver ett sms så att man vet när
han komr hem! 

När jag har tvättat, lagat mat & pussat på älskling, då äre min tur 
att vara lat =) då ska jag ligga i soffan & läsa min bok! 


Nu ska jag äta upp min frukost, sen ska jag köra till jobb!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: