Sofiaslillafamilj

Åter till vardagen =/

Kategori: Allmänt

Mitt öga är bättre, lite svullet ftf men men, de rer sig nog =)

Helgen har varit bra, mina naglar som Matilda gjorde blev
jättefina, jag är sjukt nöjd =)
Sen åkte vi till Ikanohuset, där hittade jag 3 bhar, som jag
köpte.. Sjukt nöjd med dem osså..

Igår eftermiddag var vi på kalas hos mina underbara
syskonbarn =) De fyllde 5 respektive 3 år..
De blev nog nöjda med sina presenter =)

Vi åkte ifrån Mjölby runt 17-tiden igår, & vi var
hemma här runt 20.30 - tiden! Vi åkte en annan väg
hem, så det var nog df det tog lite länge tid.

När vi kom hem, myste vi lite..
Sen somnade vi, BUMS!

Nu ska jag gå & fixa mig lite, sen strax köra
till jobb.. Vet inte riktigt vad jag känner om det
längre, inte så kul att gå dit mer, om man inte får
vara kvar.. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!


Aja, ha en bra dag!
Idag jobb mellan 7.30 - 15.30..

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: