Sofiaslillafamilj

Fre, Lör & Sön =)

Kategori: Allmänt

Ja, nu är helgen snart över igen!
I fre tog vi det lugnt, blev dock ingen film.. Vi orkade inte!
I lör städade vi på förmiddagen för att Tessan & Filip skulle komma.
Det var lika trevligt som vanligt när de var här =)
& idag åkte vi ut en runda till center syd på förmiddagen, vi skulle
köpa en eltandborste, för att alla säger att det är så bra..
Så nu ska vi osså testa på de! =)
Sen letade vi även efter ngt nytt att ha på oss när vi ska fira pappas
60 års dag, så tråkigt att alltid ha samma kläder på sig!
Tommy hittade en jättesnygg tenniströja, en svart väldigt enkel.
Men som sagt, jävligt snygg! Jag köpte mig ett par nya leggings, ett linne,
en kofta & en jättefin jeansskjorta =)
Jag är nöjd, jag komr att använda linnet & jeansskjortan när vi firar pappa.

Sen åkte vi hem, tog det lite lugnt.. Tommys föräldrar kom runt 16-tiden, då vi
bestämt att vi skulle bjuda dem på mat idag =) De tyckte om vad de fick så det
var ju bra =) De åkte nästan precis hem.. & nu  sitter jag här igen!

Jag längtar jättemkt tills nu på fre, för då ska vi åka upp till mamma & pappa igen.
Det ska faktiskt bli jättekul =) Det känns som att man behöver åka upp där lite oftare
en vad man har gjort innan faktiskt. Det är synd att tåget ska vara så jävla dyrt!
Sen är det jobbigt att passa tider osså tycker jag. Mkt smidigare att åka bil!

Nu hade vi tänkt sätta oss framför tvn & ta de lite lugnt igen, vi funderar
på att hyra "Män som hatar kvinnor" idag ist, men det beror på hur lång
den är.. Vi får se!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: