Sofiaslillafamilj

Fredag =D

Kategori: Allmänt

Jaa, det är fre igen =)

Såå härligt! Såå underbart!

Jag skulle dock vilja ha en större säng,
Tommy & jag har nog faen bråkat hela
natten, jag frågade vid ett tillfälle om han
kunde flytta lite på sig, för att jag höll på
att ramla ner..  Då svarar han att bara om
du osså flyttar på dig så att jag får plats..
Han hade ju plats om ngn!! GAAH*
En 1.80 säng hade inte varit fel ibland..

Så jag har varit lite tjurig på honom nu på
morgonen, men det kan han ha..
Han bara slängde igen dörren när han gick!
Skitsamma..

Annars då?
Jag slutade tidigt igår, åkte iväg köpte mig
en tidning =) la mig i soffan & där låg jag tills
Tommy kom hem! SKÖNT!

Bea på jobb tipsade om en Panduro Outlet i Malmö igår,
när vi satt & pratade.. Så jag fjäskade rejält för älskling,
& vet ni vad? Vi åkte dit, vad grejjer det var & billigt var det!
SÅNT GILLAR VI =) Hittade massa grejjer..

Så nu tänkte jag faktiskt lägga över alla grejjer till
min fina röda pyssellåda =)

Ha de bra!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: