Sofiaslillafamilj

Its friday again =D

Kategori: Allmänt


Gårdagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.
Men det orkar jag inte prata om här, lite för privat!

Ikväll var ju jag sugen på bio, & är väl egentligen ftf..
Men efter vi varit på husvisning, så åkte vi ut till Csyd
& shoppade ett par nya solglasögon till Tommy..
Så käkade vi där  ute osså.. Då kom jag bara på att
jag såg förjävlig ut i håret & att jag behövde klippa &
färga det, så jag gick in på " Trudes frisörer" & beställde
en tid, jag fick en tid idag 16.45. Snabbt & enkelt.
Sånt gillar jag! =)

Det känns så dumt när folk frågar var jag klipper mig
& jag svarar  - i mjölby! Haha jag åker till min hemstad för att
klippa mig, lite sjukt! Så jag bara kände att jag måste prova
ngt nytt, om de inte blir bra här (men det hoppas jag) så får
man ju bara leta vidare, det är ju inte mer med det..  =)

På tis skulle vi på hockey & vi hade beställt biljetter både till den 11
& till den 18, men min kära älskling glömde hämta ut dem i tid..
SÅ vi får ju beställa nya biljetter, kan ju bara hoppas att  det finns
några kvar.. Annars blir jag väldigt besviken!

Det ska faktiskt bli skönt att få åka hem för ett litet tag.
Träffa alla, känns som att det var ett tag sen.. 
På frekvällarna när man har kommit upp innan, så har alltid mormor
varit där, man äter & pratar om allt möjligt hur länge som helst..
Mysigt äre.. Nu komr vi dock komma fram senare, eftersom
både Tommy & jag jobbar. Tommy är hemma vid 16.10 ca, så ska
han duscha & fixa sig så vi ger väl oss iväg vid ca. 16.30 - 17.00..
 Men det är ändå spec att åka upp på frekvällen, det blir ju ändå mer tid
med mina föräldrar även fast man komr upp sent.
Tommy gav som förslag att vi skulle åka tidigt på lörmorgonen, men näe
de vill inte jag.. Då missar jag "såå" mkt tid menar jag på.. Haha!
Det är svårt att få ihop det & jag tror inte att älskling fattar hur det känns för
mig att vara ifrån min familj så länge & så mkt som jag egentligen är.
Det är klart att det är tufft ibland, & spec när han inte förstår.
Han har ju sina så nära. Menmen, så äre! Killar kan ju inte fatta allt.
Näe, ni jag ser att kl. springer iväg, jag måste gå & fixa mig!
Men hoppas ni får en skön frekväll =)
Jag tror att det blir en vanlig skön kväll för oss, som alla
andra fre. Det är mys de med =)
Aja, Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: